Základní podmínky
Prodejce (nebo výrobce) garantuje možnost vrácení nebo výměny nepotravinářského zboží, které je ve svém původním, nepoužitém stavu s nezměněnými obchodními a spotřebitelskými vlastnostmi, pečetěmi a etiketami. Vrácení zboží je možné do čtrnácti kalendářních dnů od data nákupu, pokud nebyla dohodnuta delší lhůta. K vrácení nebo výměně je třeba předložit doklad o koupi.
Ztráta dokladu o koupi
Pokud doklad o koupi byl ztracen, nebo nebyl z určitých důvodů kupujícímu předán, výměna nebo vrácení zboží je stále možné, pokud kupující dokáže prokázat nákup od uvedeného prodejce nebo výrobce.
Výjimky pro vrácení zboží
V případě vrácení zboží s prošlou dobou použitelnosti nebo zboží nesplňující technické normy či normy duševního vlastnictví, se prodejce (výrobce) zavazuje přijmout zboží zpět do třiceti kalendářních dnů od nákupu a vrátit celou kupní cenu, bez ohledu na stav originálního obalu a vlastnosti zboží.
Výměna vadného produktu
Stejný produkt: Pokud je vadný produkt nahrazen ekvivalentním produktem stejné značky (model, číslo položky), fakturace proběhne bez přepočtu ceny.
Jiný produkt: Při výměně vadného produktu za produkt jiné značky (model, číslo položky) a je-li cena náhradního produktu vyšší, kupující musí uhradit rozdíl v ceně. Pokud kupující nedoplatí rozdíl, smlouva bude ukončena a kupní cena vrácena. Je-li cena nižší, rozdíl bude kupujícímu vrácen. Úprava ceny závisí na ceně náhradního produktu v době reklamace.
Způsob platby
Modality platby jsou regulovány zákonnými předpisy mezi kupujícím a prodávajícím (výrobcem).